Etiquetes

27/4/14

4t - 'Corren'

La nova cançó que començarem a practicar és Corren, del grup de rock català Gossos amb la col·laboració del cantant barceloní Macaco.
És una cançó que van publicar l'any 2007 dins el seu novè album, Oxigen.

Aquí us deixo el videoclip i també la lletra.




És tard, no sé quina hora és 
però és fosc fa estona. 
És fàcil veure que no hi ets.
Ni un paper. Ja poc importa. 

Poso els peus a terra, vull caminar. 
Necessito despertar en un dia radiant.
Encara em queda temps per descobrir 
tot allò que m’he amagat i que no m’he volgut dir. 

Corren, corren pels carrers corren,
paraules que no s’esborren, 
imatges que no se’n van. 

I ploren, ploren pels carrers ploren,
com gotes d’aigua s’enyoren 
aquells que ja no es veuran. 

Difícil descobrir qui sóc avui.
Una gota em cau mentre una altra em treu la set.

Plou i fa sol alhora.
Tomba la bala, tomba la bala 
que m’apuntava, era la meva,
jo mateix em disparava.
Raig de llum, il·lumina’m, treu-me el fum.
Una revolució dins meu que sedueixo i es transforma. 

No, no, no, no, no, no s’esborren.
Em conformo amb mirar-me.
Mirar-me d’endins cap enfora.


On puc anar-te a buscar? 
Nena, no és broma. 
Hauria d’haver estat diferent 
però en un moment s’han tancat les portes. 

Poso els peus a terra vull caminar. 
Necessito despertar en un dia radiant. 
Encara em queda temps per descobrir 
tot allò que t’he amagat i que no t’he volgut dir.

Corren…

Ploren…

4 comentaris:

  1. Hola Maria m'agrada molt la canço

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, es molt xula pero hi ha un problema amb la meva parella "ZEHRA"
      La nostra frase: "Una revolució dins meu que sedueixo i es transforma.
      Es dificileta pero la Zehra no canta perque es dificil i jo canto i em sembla dificil i nomes se me sent a mi.
      La proxima vegada que ho faci ja t'avisare.

      PETONETS A LA MILLOR PROFESORA DE MUSICA DEL MÓN.

      RUTH.

      Elimina
    2. Doncs Ruth, si una companya teva té una mica de dificultat ja saps què has de fer. Ajuda-la i així totes dues en sortiu guanyant! :)

      Elimina

Abans que aparegui publicat, el teu comentari serà revisat. Rodolí!