Etiquetes

24/5/14

TOTS - 'Ball de fi de curs'



ATENCIÓ BALLARINES I BALLARINS!

Feu espai al menjador, a les vostres habitacions, als jardins, on sigui que us poseu a ballar... i tothom a remenar l'esquelet!!!

Us recordo l'ordre de les passes de ball treballades fins ara:

- Marques
- Pollo
- Pingüí
- Egipci
- Onades
- Cap
- Peus
- Disco
- Maionesa
- Passes enrere

- Marques
- Tovallola

De moment fins aquí, però aviat continuarà ;)

I recordeu:
De P3 a 5è SEMPRE cap a l'esquerra.
6è SEMPRE cap a la dreta.


10 comentaris:

  1. ruth avila 2nb26/5/14 21:37

    Hola maria m'agrada molt les cançons adeu

    ResponElimina
  2. Martina 3rB29/5/14 18:24

    Bon día María quería posar la canço de el ball de fi de curs pero no es conecta .Que puc fer¿¿¿¿

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Martina!
      Ostres, doncs no sé.
      Torna-ho a intentar, que possiblement és la connexió a internet.
      A mi em funciona.

      Elimina
  3. a mi m'agrada el ball de fi de curs;)

    ResponElimina
  4. Melanie carpio30/5/14 20:34

    Com es diu la canço????

    ResponElimina
    Respostes
    1. La cançó es diu 'Ice Racubah' i és del grup Afrricafunk.

      Elimina
  5. Martina 3rB30/5/14 23:39

    Jo poso el video pero no em surt la lletra si pero el video no

    ResponElimina
  6. Sònia 2nA29/9/14 09:48

    Hola m'agrada molt fer música

    ResponElimina

Abans que aparegui publicat, el teu comentari serà revisat. Rodolí!